karoly kurtoskalacs home page karoly kurtoskalacs marca page karoly kurtoskalacs galerie photo page karoly kurtoskalacs locatii page karoly kurtoskalacs contact page

Franciza Karoly Kurtoskalacs

Contractul de franciza

- Obiectul contractului este format din concesiunea marcii de fabrica Karoly Kurtoskalacs, împreuna cu asistenta tehnica si toate cunostintele necesare pentru exploatarea acesteia. Cunostintele transmise pot avea atât natura industriala cât si comerciala întrucât în desfasurarea activitatii sale, beneficiarul francizei poate fi atât producator cât si distribuitor.
- Pentru desfasurea contractului, francizorul trebuie sa îi furnizeze partenerului sau elemente de engineering si know-how privind amenajarea si organizarea întreprinderii, elemente de marketing cuprinzând metodele, mijloacele si tehnicile de comercializare a produsului sau serviciului, si mijloacele pentru pregatirea profesionala a personalului. Francizorul este tinut sa acorde asistenta tehnica pe toata durata de desfasurare a contractului de franciza.

Avantaje

- Beneficiarul unei francize are avantajul de a exploata o marca de prestigiu, si de a intra pe o piata concurentiala folosind tehnici de productie, comercializare si marketing perfectionate în timp, si cu un grad înalt de rentabilitate.
- Cel mai important avantaj pentru francizat este achizitionarea unui produs consacrat.
- In faza de demarare a afacerii, resursele de capital ale unui întreprinzator sunt destul de limitate. Capacitatile de împrumut de fonduri ale întreprinzatorului sunt, de obicei, foarte reduse. De aceea, formarea unei relatii cu o afacere în franciza îi permite francizatului aspirant sa îsi îmbunatateasca abilitatea de a obtine asistenta financiara.

Cadrul Juridic

Francizorul este un comerciant care:
- este titularul drepturilor asupra unei marci înregistrate, cu conditia ca drepturile sa fie exercitate pe o durata cel putin egala cu durata contractului de franciza;
- confera dreptul de a exploata ori de a dezvolta o afacere, un produs, o tehnologie sau un serviciu;
- asigura beneficiarului o pregatire initiala pentru exploatarea marcii înregistrate;
- utilizeaza personal si mijloace financiare pentru promovarea marcii sale, cercetarii si inovatiei, asigurând dezvoltarea si viabilitatea produsului.

Beneficiar este un comerciant, persoana fizica sau juridica, selectionat de francizor, care adera la principiul omogenitatii retelei de franciza, asa cum este ea definita de catre francizor.
Date contact
Locatii
Restaurant Capra Neagra - Poiana Brasov
Hotel President - Mangalia
RomExpo - Bucuresti
Retete